Om deze merkstrategie waar te maken, gaan we actief voor elke doelgroep op zoek naar relevante verhalen, projecten en producten.

RELEVANTIE:
Is het relevant voor 

minstens één B?

ONDERSCHEIDEND:
Versterkt het de merkstrategie 

waarbij we in alles wat we doen streven 
 naar vernieuwing?

Hoe brengen we deze
merkstrategie tot leven?
3

Bij alles wat we (willen) doen als stad, stellen we ons daarom consequent de volgende 2 vragen:

Om deze merkstrategie waar te maken, gaan we actief voor elke doelgroep op zoek naar relevante verhalen, projecten en producten.

RELEVANTIE:
Is het relevant voor 

minstens één B?

ONDERSCHEIDEND:
Versterkt het de merkstrategie 

waarbij we in alles wat we doen 
streven  naar vernieuwing?

Bij alles wat we (willen) doen als stad, stellen we ons daarom consequent de volgende 2 vragen:

3
Hoe brengen we
deze merkstrategie
tot leven?

Bij alles wat we (willen) doen als stad, stellen we ons daarom consequent 
de volgende 2 vragen:

ONDERSCHEIDEND:
Versterkt het de merkstrategie 

waarbij we in alles wat we doen streven 
naar vernieuwing?

RELEVANTIE:
Is het relevant voor 

minstens 
één B?

Om deze merkstrategie waar te maken, gaan we actief voor elke doelgroep op zoek naar relevante verhalen, projecten en producten.

Digitale publicaties

Blader hier door onze bibliotheek van digitale magazines, brochures, gidsen en andere publicaties.
Volledig scherm