Om deze merkstrategie waar te maken, gaan we actief voor elke doelgroep op zoek naar relevante verhalen, projecten en producten.
RELEVANTIE:
Is het relevant voor
minstens één B?
ONDERSCHEIDEND:
Versterkt het de merkstrategie
waarbij we in alles wat we doen streven
naar vernieuwing?
merkstrategie tot leven?
Bij alles wat we (willen) doen als stad, stellen we ons daarom consequent de volgende 2 vragen:
Om deze merkstrategie waar te maken, gaan we actief voor elke doelgroep op zoek naar relevante verhalen, projecten en producten.
RELEVANTIE:
Is het relevant voor
minstens één B?
ONDERSCHEIDEND:
Versterkt het de merkstrategie
waarbij we in alles wat we doen
streven naar vernieuwing?
Bij alles wat we (willen) doen als stad, stellen we ons daarom consequent de volgende 2 vragen:
deze merkstrategie
tot leven?
Bij alles wat we (willen) doen als stad, stellen we ons daarom consequent
de volgende 2 vragen:
ONDERSCHEIDEND:
Versterkt het de merkstrategie
waarbij we in alles wat we doen streven naar vernieuwing?
RELEVANTIE:
Is het relevant voor
minstens één B?
Om deze merkstrategie waar te maken, gaan we actief voor elke doelgroep op zoek naar relevante verhalen, projecten en producten.