Wie we aanspreken omdat de stad zijn/haar (potentiële) werkgever is.

Medewerkers
Talent

Wie we willen aanspreken over het aanbod dat we in de stad te bieden hebben aan onze kinderen en jongeren, aan (potentiële) studenten en/of werkkrachten.

Wie we willen aanspreken omdat we hen zien als (potentiële) gebruiker van het interne en/of externe beleef- en vrijetijdsaanbod dat Antwerpen te bieden heeft. Deze doelgroep willen we ‘goesting doen krijgen in’ het aanbod. Voor een aantal instellingen wordt hier gekozen voor zeer specifieke (internationale) subdoelgroepen.

Belever
Local

Wie we willen aanspreken over het aanbod dat we in de stad te bieden hebben aan onze kinderen en jongeren, aan (potentiële) studenten en/of werkkrachten.

Corporate

Wie we willen aanspreken vanuit een zakelijke insteek over het aanbod dat we aan (potentiële) investeerders, organisatoren, ondernemers en/of andere zakelijke partners te bieden hebben. 

Onze doelgroepen staan centraal. Als stad communiceren we naar vijf types doelgroepen op basis van de relatie die ze op dat moment met de stad hebben.

Voor wie doen we het?
Local

Wie we aanspreken omdat ze in de stad vertoeven doordat ze er wonen, werken, studeren, ondernemen of om een andere reden duurzaam verblijven.

Corporate

Wie we willen aanspreken vanuit een zakelijke insteek over het aanbod dat we aan (potentiële) investeerders, organisatoren, ondernemers en/of andere zakelijke partners te bieden hebben. 

Talent

Wie we willen aanspreken over het aanbod dat we in de stad te bieden hebben aan onze kinderen en jongeren, aan (potentiële) studenten en/of werkkrachten.

Wie we aanspreken omdat de stad zijn/haar (potentiële) werkgever is.

Medewerkers

Wie we willen aanspreken omdat we hen zien als (potentiële) gebruiker van het interne en/of externe beleef- en vrijetijdsaanbod dat Antwerpen te bieden heeft. Deze doelgroep willen we ‘goesting doen krijgen in’ het aanbod. Voor een aantal instellingen wordt hier gekozen voor zeer specifieke (internationale) subdoelgroepen.

Belever

Onze doelgroepen staan centraal. Als stad communiceren we naar vijf types doelgroepen op basis van de relatie die ze op dat moment met de stad hebben.

Voor wie doen we het?

Digitale publicaties

Blader hier door onze bibliotheek van digitale magazines, brochures, gidsen en andere publicaties.
Volledig scherm