stad Antwerpen
Sleutelthema's medewerkers
Wie we aanspreken omdat de stad zijn/haar (potentiële) werkgever is.
Sleutelthema's talent
Wie we willen aanspreken over het aanbod dat we in de stad te bieden hebben aan onze kinderen en jongeren, aan (potentiële) studenten en/of werkkrachten.
Sleutelthema's belever
Wie we willen aanspreken omdat we hen zien als (potentiële) gebruiker van het interne en/of externe beleef- en vrijetijdsaanbod dat Antwerpen te bieden heeft. Deze doelgroep willen we ‘goesting doen krijgen in’ het aanbod. Voor een aantal instellingen wordt hier gekozen voor zeer specifieke (internationale) subdoelgroepen.
Sleutelthema's local
Wie we willen aanspreken over het aanbod dat we in de stad te bieden hebben aan onze kinderen en jongeren, aan (potentiële) studenten en/of werkkrachten.
Sleutelthema's corporate
Wie we willen aanspreken vanuit een zakelijke insteek over het aanbod dat we aan (potentiële) investeerders, organisatoren, ondernemers en/of andere zakelijke partners te bieden hebben.
Onze doelgroepen staan centraal. Als stad communiceren we naar vijf types doelgroepen op basis van de relatie die ze op dat moment met de stad hebben.
stad Antwerpen
Sleutelthema's local
Wie we aanspreken omdat ze in de stad vertoeven doordat ze er wonen, werken, studeren, ondernemen of om een andere reden duurzaam verblijven.
Sleutelthema's corporate
Wie we willen aanspreken vanuit een zakelijke insteek over het aanbod dat we aan (potentiële) investeerders, organisatoren, ondernemers en/of andere zakelijke partners te bieden hebben.
Sleutelthema's talent
Wie we willen aanspreken over het aanbod dat we in de stad te bieden hebben aan onze kinderen en jongeren, aan (potentiële) studenten en/of werkkrachten.
Sleutelthema's medewerkers
Wie we aanspreken omdat de stad zijn/haar (potentiële) werkgever is.
Wie we willen aanspreken omdat we hen zien als (potentiële) gebruiker van het interne en/of externe beleef- en vrijetijdsaanbod dat Antwerpen te bieden heeft. Deze doelgroep willen we ‘goesting doen krijgen in’ het aanbod. Voor een aantal instellingen wordt hier gekozen voor zeer specifieke (internationale) subdoelgroepen.
Sleutelthema's belever
Onze doelgroepen staan centraal. Als stad communiceren we naar vijf types doelgroepen op basis van de relatie die ze op dat moment met de stad hebben.